GRRR pakt goud met SpangaS

Met de nieuwe SpangaS website hebben GRRR en KRO-NCRV een plek gecreëerd waar alle content samenkomt. In een tijdlijn, met herkenbare social elementen in de stijl van SpangaS. Zo hebben de jonge fans niet alleen op TV maar ook online een veilige en leuke omgeving waar ze anoniem hun eigen identiteit kunnen ontdekken en hun mening geven aan de hand van de personages en verhaallijnen uit de serie.

GRRR zette met de nieuwe site vol in op interactie. En dat blijkt goed te werken. SpangaS bereikt op de website gemiddeld 18.000 unieke bezoekers per week. Vanaf januari 2019 worden ook de micro-interacties op de site van SpangaS gemeten. De eerste twee maanden heeft dit al geresulteerd in meer dan 230.000 interacties door middel van de emoji reacties en sliders. Verschillende testjes zijn in januari en februari ruim 69.000 keer gespeeld.

SpangaS deed net als serieuze concurrenten KLM, Hertog Jan  en Gemeente Amsterdam mee voor de SpinAward Award voor beste website. En wat denk je?

GOUD GEWONNEN! 🎉