People happy, Grrr happy

In 2014 deed Grrr met Filmhuis Den Haag een uitgebreid strategietraject. In datzelfde jaar lanceerden we de nieuwe huisstijl en website. Grrr blijft als vaste partner voor merkstrategie, branding en digitale techniek betrokken bij Filmhuis Den Haag. Afgelopen oktober ontwierp Grrr de vormgeving voor het succesvolle Festival Anatolië. Filmhuis Den Haag zocht een stijl die recht doet aan de diversiteit van Anatolië en waarin de thema’s van het festival en de films naar voren komen. Vandaar: de saz, vrouwen, Turkse thee en de hoofdpersonen uit de klassieker Girl with the red scarf.

We creëerden grafiek die is doorgevoerd in alle uitingen, het doel was om alle aspecten van het festival op een neutrale manier te presenteren. Passend bij Anatolie, zonder een deel van de gemeenschap te vervreemden. Lees er meer over in onze case.

 

Het festival is -mede dankzij jullie prachtige vormgeving- een groot succes geworden

Josien Buijs, Hoofd Marketing en Communicatie, Filmhuis Den Haag