Resultaat

Herkenbare smoel voor maatschappelijk geëngageerd theater

Het Nationale Theater (HNT) is een nieuwe vorm binnen de Nederlandse theaterwereld. Door een fusie van de Koninklijke Schouwburg, het Nationale Toneel en Theater aan het Spui is een organisatie ontstaan waarin huisvesting en programmering samen komen onder één dak. Dat is uniek in Nederland en biedt unieke mogelijkheden voor vernieuwing. Die vernieuwingskansen wil HNT optimaal benutten, zowel qua programma als in de (digitale) communicatiestrategie. Voor dat laatste is Grrr ingeschakeld.

Actualiteit & theater verbinden

Artistiek leider Eric de Vroedt presenteert HNT als een huiskamer van de Hagenaars. Een plek waar je komt op speciale avonden en waar je met elkaar de actualiteit bespreekt. Actueel en maatschappelijk betrokken zijn de peilers waar Grrr de nieuwe branding van HNT op gebouwd heeft.

Posters, flyers en andere uitingen voor Het Nationale Theater HNT gemaakt door Grrr - Creative Digital Agency

Strategie, branding, campagne en digitale integraties

Maatschappelijke betrokken theater als breaking news

We zetten HNT neer als een maatschappelijk betrokken podium en programma die letterlijk en figuurlijk midden in de Haagsche samenleving staan.  Een herkenbaar element in de visuele identiteit zijn de horizontale balken, de zogenaamde streamers. Deze zijn geïnspireerd op de vormgeving van tv-nieuwsshows en geven een urgent gevoel.

Meer informatie over ons werk voor HNT vind je hier.