Talent ontmoeten en voeden met skills en inspiratie

Op 25 oktober organiseert GRRR als onderdeel van Dutch Digital Agencies en in samenwerking met St.Lucas een speciaal event voor talent. In totaal 90 studenten van opleidingen als Master Digital Design, HU, HvA, HAN, Avans, Fontys, St. Lucas en Hanze Hogeschool werken aan een unieke UX challenge en krijgen coaching door professionals. Vanuit GRRR is creatief directeur Rolf Coppens hierbij aanwezig om studenten te begeleiden. Rolf Coppens: Ik kijk er naar uit om de aanstormende creatieve talenten te ontmoeten. Kennis delen is een zinnige zaak!”

Andere coachende bureaus zijn o.a. Greenberry, Resoluut, DEPT, Redkiwi, IN10, Hike.One, Burst en Intracto. Een vakjury kiest de winnaars, die zich in de middag mogen presenteren op het podium van ‘DDW Talks: Digital Design’.Β De stichting Dutch Digital Agencies waar GRRR ook onderdeel van is, heeft ook een eigen digital route ontwikkeld in samenwerking met Dutch Design Week. Deze vind je hier.

https://grrr.nl/projecten/stedelijk-museum/