Grrr wint pitch bij Digital Society School

Een eigenzinnige en flexibele stijl

De Digital Society School (DSS) kiest Grrr als partner voor hun nieuwe visuele identiteit. DSS is een samenwerking tussen de HvA, UvA en VU en wordt gezien als accelerator in het huidige onderwijs. Het is namelijk een school die niet vastzit aan traditionele structuren en daardoor snel kan reageren op trends en veranderingen in de maatschappij. De hoofdpijlers zijn de gevolgen van verdere digitalisering van de samenleving en opgedane kennis wordt ingebed in het traditionele onderwijs.

Daarnaast is het bedrijfsleven actief en intensief betrokken bij de trajecten en zowel sponsor, opdrachtgever als leverancier van nieuw talent. Deze vernieuwende aspecten spreekt Grrr als creatief én digitaal bureau zeer aan. Het mediaLAB in Amsterdam zal worden omgetoverd tot de Digital Society School.

Een stijl voor innovatie en verandering

DSS staat voor innovatie en snelle veranderingen en dit moet ook visueel worden uitgestraald. Een stijl die eigenwijs en vernieuwend is, maar tegelijkertijd past bij de huidige huisstijl van de HvA. Boven alles moet de huisstijl flexibel genoeg zijn om te reageren op de veranderingen binnen de school. Voor deze uitdagende opdracht staat Grrr de komende maanden, wat het ontwerpproces interessant en tof maakt. Het doel is om DSS wereldwijd neer te zetten als dé plek waarin wordt nagedacht over digitale transformatie in stedelijke gebieden.