Nieuwe merkstrateeg: Roel Stavorinus

Roel Stavorinus start bij Grrr als merkstrateeg. Met zijn jarenlange ervaring versterkt Roel het ontwerpteam om nog meer klantperspectief in het ontwerpproces te brengen.

<p>De visie van GRRR op het ontwerpvak sluit heel erg aan bij de mijne, en de manier waarop GRRR samen met klanten tot creatieve oplossingen komt is precies hoe ik wil werken.</p>

Roel werkte eerder samen met bureaus als Designpolitie, Dietwee en Lesley Moore en voor organisaties als Provincie Noord-Holland, BAM en Stadsschouwburg Amsterdam. Voor Nationale Opera en Ballet begeleidde hij het huisstijltraject in de fusie en bij IT dienstverlener Motion10 is hij al jaren mede verantwoordelijk voor alle vraagstukken op het gebied van design, marketing en communicatie. Een mooie mix van groot en kleiner, van commercieel tot cultureel en van overheid tot industrie. Naast zijn werk is Roel een gerenommeerd publicist voor media op het gebied van marketing en design.

In zijn rol als merkstrateeg helpt Roel opdrachtgevers betere vragen te stellen om vervolgens met ontwerpers betere antwoorden te ontwikkelen. Hij houdt van organisaties die design als een werkwoord, een opdracht, een ambitie zien. Omdat er de ambitie uit spreekt, om het jou als klant en gebruiker zo prettig en makkelijk mogelijk te maken.