Stedelijk Museum kiest GRRR als partner voor website en digitale innovatie

Selectie

Het Stedelijk Museum Amsterdam kiest creatief bureau Grrr als partner voor website en digitale innovatie. Na een uitgebreide en grondige pitch procedure viel de keuze op Grrr. Grrr stelde een aanpak voor die opviel: een evenwichtige combinatie tussen een sterke visuele beeldtaal en de techniek om met die branding  zakelijke doelstellingen te ondersteunen.

“Grrr heeft veel ervaring met projecten waarin inhoudelijke branding, commerciële doelstellingen en de koppeling met data bij elkaar komen. Daarom voelt deze samenwerking met het Stedelijk Museum als een natuurlijke match.” aldus Rolf Coppens, partner bij Grrr.

Stedelijk Museum

Het Stedelijk Museum is een museum voor moderne en hedendaagse kunst en vormgeving, opgericht in 1874. Het museum wordt internationaal beschouwd als een van de meest invloedrijke musea voor twintigste-eeuwse kunst. Aanvankelijk lag de focus van het museum op het verzamelen van hedendaagse kunst, later werden daar ook fotografie en design aan toegevoegd.

Grrr

Grrr is een creative agency gespecialiseerd in branding en interactieve projecten. Het bureau hanteert een human centered approach. Dat betekent simpelweg dat mensen centraal staan; meestal zijn dat de gebruikers van digitale producten.

Eerder werkte het bureau o.a. voor De Melkweg, Amnesty International, Gemeente Amsterdam en The Ocean Cleanup.
www.grrr.nl