Recipe for the future

Bij Grrr werken we human-centered; we helpen onze klanten door de ogen van hun klanten te kijken. Vragen waarmee klanten bij ons aankloppen zijn bijvoorbeeld: Hoe blijft mijn dienst relevant in een steeds verder digitaliserende wereld? En hoe kunnen we een specifiek segment van de markt aan ons binden?

Practice what you preach

Als je dit soort strategisch vraagstukken meent op te lossen voor anderen, moet je je eigen strategie ook op orde hebben. Daarom verbleven we met het hele team een dag in Mediamatic voor een dag vol strategie en ook plezier. We werkten samen met Cornelis Serveert om speciaal volgens de Grrr-methode; een toegespitste manier, te werken en onze ambities voor het komende jaar vast te stellen. 

 

De Grrr-droom

In het laatste deel van de workshop schreef iedereen z’n Grrr-droom op, waarna deze op een tijdlijn werd geplaatst. In 2018 is het mogelijk om remote te werken, heeft Grrr meer eigen start-up producten, hackathons en een lab met digitale speeltjes. Inmiddels is de Droom Projecten Loterij een feit en in 2020 zou je een kaartje kunnen kopen voor het eerste Grrr festival. Klinkt dit jou goed in de oren? Kom bij ons werken!