Strategie. Design. Development.
-
PlusPlus
Een warm merk voor vernieuwende microfinanciering
-
Gemeente Amsterdam: Schoolwijzer
Ouders en kinderen kiezen hun beste school met datavisualisatie en infographics
-
Stichting Koninklijke Defensiemusea
Meer bezoekers door 4-in-1 digitaal platform met slimme UX inzichten
-
Waarzitwatin
Eindelijk onafhankelijke en betrouwbare informatie over chemische stoffen in consumentenproducten
-
KRO-NCRV
Hoe houden we een jeugdwebsite veilig en boeiend? (SpangaS’ nieuwe website)
-
The Ocean Cleanup
Drie doelgroepen betrekken en activeren voor de grootste schoonmaak ooit
-
Het Nationale Theater
Strategisch design en branding voor een echt publiekstheater
-
Gemeente Haarlem
Een duurzame en servicegerichte identiteit
-
Winq
Strategie en design voor premium gay mediaplatform
-
Stedelijk Museum
Eigenzinnig ontwerp en intuïtief gebruik komen samen in nieuwe Stedelijk website.
-
Festival Anatolië
Culturen verbinden met film en visuele identiteit
-
Ananas
Mensen samenbrengen om een nieuwe taal te leren
-
Calefax
Iconische stijl voor rietkwintet van wereldfaam
-
Rokin
Amsterdammers herontdekken het Rokin
-
Museum Voorlinden
Subtiele visuele identiteit waarin kunst en landschap samen komen.
-
Ulrike Quade Company
Introductie van een nieuwe theatervorm
-
The Book of Sand – Michel van der Aa
Parallelle filmlagen smelten samen met muziek
-
Ye! Community
Wereldwijde ondersteuning voor jonge ondernemers in opkomende markten
-
Mysteryland
Een mix van fun en conversie voor een innovatief festival van wereldformaat
-
Sieve
Veilig realtime handelsplatform voor de fashionindustrie
-
N Festival
Een mix van muziek, food en innovatie komt na New York en Toronto naar Amsterdam
-
Volkskrant Zorgspecial
Een innovatieve storytelling strategie voor journalistiek zwaargewicht
-
De Krakeling
Website waar serieus kindertheater een podium krijgt
-
Editio
Meer leden voor innovatief schrijversplatform
-
Museumnacht
Herstart van merk dat jongeren verbindt met musea
-
Mijndomein
Een huisstijl met impact voor nieuwe producten en diensten
-
APG
Innovatietraject in de veranderende wereld van pensioenen
-
Artsen zonder Grenzen
Rebranding met een focus op storytelling en conversie
-
Filmhuis Den Haag
Film als basis voor een online ervaring en een veelzijdige identiteit
-
Hogeschool van Amsterdam: CMD
Hoe ontwerp je voor een ontwerpopleiding?
-
Melkweg
Branding en website waarin verschillende popculturen zich thuis kunnen voelen