Wij zijn een creatief digitaal bureau voor Zinnige Zaken
Volgens ons kan de wereld schoner, eerlijker en kleurrijker.
Daarom combineren we de kracht van strategie, design en tech met Zinnige Zaken. Zo ruimen we plastic op in plaats van troep te verkopen. Maken we theater net zo hot als Beyoncé. En wordt een website of app opeens een taalbuddy of emancipatieplatform.
We doen dat door samen onze tanden te zetten in conventies. Zo komen we tot eigenzinnig design dat aantoonbaar werkt. Prijswinnend? Zeker. Maar belangrijker vinden wij de impact die we maken met ons werk.
Als gecertificeerd B Corp laten we die impact driejaarlijks onafhankelijk controleren en waarderen. Bekijk hier onze huidige impactscore en doe vooral zelf ook mee met de B Corp beweging.


Dit is wat we doen
Branding & Digital Marketing
- Merkstrategie
- Digitale strategie
- Visual Identity
- Campagnes
- Illustratie
- Infographics
- Animatie
Digitale innovatie
- Digitale strategie
- Service Design
- Interface ontwerp / UX
- Front-end (HTML / CSS)
- Back-end (CMS)
- SEO / Google Analytics
Met onze partners
- Gebruikersonderzoek
- Tekst / Copy
- Fotografie
- Videoproductie
- Webhosting
- PR / Publiciteit
Wij zijn strategen, designers en developers.
-
Office & Happiness Manager
Lilly van der Hoek
-
Sr. Front-end Developer
Michèle van den Aardweg
-
Strategist
Jelmer Boomsma
-
Creative Director
Rolf Coppens
-
Designer
Calvin Tentua
-
Operations Manager
Karen Dresch
-
Sr. Front-end Developer
Martijn Nieuwenhuizen
-
Design Lead
Andrei Pastuhov
-
Project Manager
Marija Djulabic
-
Junior Front-end Developer
Nick Meijer
-
Sr. Designer
Ashleigh Brennan
-
Strateeg
Timo Klok
-
Designer
Sjors Bazelier
-
Developer
Jochem de Groot
-
Sr. Designer
Robin Tuijnenburg
-
Sr. Project Manager
Pien Roeland
-
Sr. Developer
Martijn Gastkemper
-
Out of Office Manager
Iris Dapper
-
Junior Front-end Developer
Roeland van Stee
-
Developer
Ramiro Hammen
-
Marketing Strateeg
Charlotte Kooijman
-
Junior Designer
Teunis Marseille
-
Project Manager
Pleun Bosman
-
Tech Lead
Harmen Janssen
-
Finance & Data
Minke Kampman


We laten zien dat het allebei kan: een artistiek statement maken en een intuĂŻtieve website. Zoals de White Cube de kunst beter tot zijn recht liet komen, is ook hier de digitale vorm dienend aan de inhoud. Tegelijkertijd is het ook een iconisch nieuw beeld.