Strategie. Design. Development.
-
Artsen zonder Grenzen
Rebranding met een focus op storytelling en conversie
-
Waarzitwatin
Eindelijk onafhankelijke en betrouwbare informatie over chemische stoffen in consumentenproducten
-
Fastned
Een groot verhaal eenvoudig vertellen
-
PlusPlus
Een warm merk voor vernieuwende microfinanciering
-
Picl
Arthouse voor de nieuwe generatie filmliefhebbers
-
The Ocean Cleanup
Drie doelgroepen betrekken en activeren voor de grootste schoonmaak ooit
-
Stichting Koninklijke Defensiemusea
Meer bezoekers door 4-in-1 digitaal platform met slimme UX inzichten
-
Het Nationale Theater
Strategisch design en branding voor een echt publiekstheater
-
APG
Innovatietraject in de veranderende wereld van pensioenen
-
Stedelijk Museum
Eigenzinnig ontwerp en intuĂŻtief gebruik komen samen in nieuwe Stedelijk website.
-
Rijkswidget
Fans verbonden houden aan het Rijksmuseum
-
Calefax
Iconische stijl voor rietkwintet van wereldfaam
-
KRO-NCRV
Hoe houden we een jeugdwebsite veilig en boeiend? (SpangaS’ nieuwe website)
-
Gemeente Amsterdam: Schoolwijzer
Ouders en kinderen kiezen hun beste school met datavisualisatie en infographics
-
Volkskrant Zorgspecial
Een innovatieve storytelling strategie voor journalistiek zwaargewicht
-
Entrée
Jongeren inspireren om klassieke muziek te ontdekken
-
Winq
Strategie en design voor premium gay mediaplatform
-
Museum Voorlinden
Subtiele visuele identiteit waarin kunst en landschap samen komen.
-
Melkweg
Branding en website waarin verschillende popculturen zich thuis kunnen voelen
-
Fietsy
Meer aandacht voor erfgoed en meer toeristen de stad uit
-
Yoni
Duurzaam merk klaarmaken voor de volgende groeispurt
-
Mijndomein
Een huisstijl met impact voor nieuwe producten en diensten
-
Filmhuis Den Haag
Film als basis voor een online ervaring en een veelzijdige identiteit
-
Ulrike Quade Company
Introductie van een nieuwe theatervorm
-
Museumnacht
Herstart van merk dat jongeren verbindt met musea
-
Hogeschool van Amsterdam: CMD
Hoe ontwerp je voor een ontwerpopleiding?
-
iktoon
6 miljoen amateur kunstenaars inzetten voor een bottom up campagne