Bouwinvest kiest Grrr als partner voor branding en storytelling

Investeren in duurzame ontwikkeling, focus op inhoud

Bouwinvest kiest Grrr als partner voor branding en storytelling. Sinds 1952 belegt het bedrijf namens pensioenfondsen in vastgoed. Momenteel gaat dat over een belegd vermogen van in totaal € 8,8 miljard. Bouwinvest is een onderneming die als investeerder een belangrijke maatschappelijk functie vervult en zich daarvan heel bewust is. Klantgerichtheid, goed bestuur en duurzaamheid zijn belangrijke waarden van Bouwinvest. Goede samenwerking met de lokale overheid is daarvoor essentieel.

Pensioenen en vastgoed zijn twee werelden die komende jaren enorm zullen veranderen. De organisatie moet inspelen op trends als urbanisatie, vergrijzing, digitalisatie, de groei van eenpersoonshuishoudens en flexibilisering van werkplekken.

Grrr is ingeschakeld om te helpen met de merkstrategie en storytelling. “Bouwinvest heeft inhoudelijk een sterk verhaal en is een karaktervolle onderneming. We gaan het bedrijf helpen om dit verhaal ook duidelijker te communiceren met stakeholders en het publiek. Met ons werk voor bijvoorbeeld The Ocean Cleanup en Fastned weten we goed hoe we omvangrijke inhoud op een gepaste manier moeten overbrengen. We kijken uit naar deze samenwerking.”

Nathalie Delfos van Bouwinvest: “Voor Bouwinvest staan duurzaamheid, duurzaam bouwen en leefbaarheid voorop. We kijken uit naar onze samenwerking met  Grrr omdat ze een track record hebben op dit gebied en tijdens de pitchfase overtuigden met verrassende inzichten.”

Credits: bovenstaande beelden zijn van Bouwinvest.