Food is good (or it should be)

Duurzamer, eerlijker en gezonder

Food Cabinet is hét project- en campagnebureau dat zorgt voor een beter voedselsysteem. Dagelijks zet het bureau voedselvraagstukken op de kaart zodat er echt iets gebeurt. En met succes. Vanwege flinke groei van het bureau, en de opdrachten, is Food Cabinet toe aan een nieuwe identiteit die uitstraalt waar het merk nu staat. Grrr is door Food Cabinet gekozen om deze nieuwe merkstrategie en digital identity te ontwikkelen.

Aandacht voor goed voedsel

Om verandering teweeg te brengen op het gebied van voedsel creëert Food Cabinet campagnes voor het grote publiek en helpt een breed scala aan organisaties met verduurzaming. Bij Food Cabinet luidt het motto: eten is een taal die iedereen spreekt, en met deze universaliteit krijgen zij mensen in beweging. Dit kan gaan om het populairder maken van boerenkool bij het grote publiek, het tegengaan van voedselverspilling of het promoten van plantaardig voedsel.

Bij Grrr zijn we gek op onze gezonde lunch en letten we altijd scherp op verspilling. We gaan dan ook met trots aan de slag om de missie van Food Cabinet extra kracht bij te zetten.