Het was knallen met Adnight 🔫 (letterlijk 🤭)

Open avond van de Amsterdamse creatieve industrie

Voor het derde jaar op rij deed GRRR mee aan Adnight. Op deze avond openen de creatieve bedrijven van Amsterdam hun deuren voor alle creatieven én iedereen die graag in kijkje in de keuken wil nemen bij creatieve bureaus als GRRR. Een soort museumnacht van de creatieve industrie dus. Wij presenteren GRRR altijd met een combinatie van inhoud, actie en keihard lol trappen. En we nodigen zowel studenten, creatives als de bewoners uit de buurt uit om een mooie, inhoudelijke en gezellige avond met ons te hebben.

Meaningful / Meaningless

Dit jaar was onze thema ‘A meaningful / les night at GRRR’. Bij de ingang werd je verwelkomt op onze inmiddels traditionele rode loper. Waar onze doorbitches (excuse le mot) je vroegen waar je voor in was: een zinnige of een onzinnige avond?

Gelukkig stond er zowel zin als onzin op het programma. We luisterden naar inhoudelijke keynotes van onze creatief directeur Rolf Coppens, onze hoofd tech David Spreekmeester en Arno van Herwijnen vertelde onze over zijn missie om bier te brouwen van regenwater. Uitaard was er ook genoeg van zijn Rainbeer om te proeven. Verder schoten we op zinnige en onzinnige zaken in onze indoor-paintball-shooting-range, bleeerden we luidkeels mee met de karaoke en kon je live onze website hacken.

Voor iedereen die er was: bedankt voor je aanwezigheid! Voor iedereen die er niet was: je hebt echt wat gemist 😉

Tot volgend jaar! Oh ja, gelukkig hebben we de foto’s nog.