Vormgeven van de toekomst van voedsel en agricultuur

Thought For Food (TFF) is de nummer één organisatie als het gaat om voedselinnovatie. De NGO brengt sinds vijf jaar jong talent, kapitaal en beslissingsmakers samen tijdens haar Global Summits om een antwoord te vinden op één centrale vraag: hoe voeden we 9 miljard monden in 2050?

Om haar doelstellingen te behalen en ter ere van het lustrum van de Global Summit is Grrr ingeschakeld als partner voor digitale innovatie en strategische communicatie.

Grrr & TFF

Sinds 2013 organiseert TFF jaarlijks de TFF Challenge. Jonge uitvinders in de agri industrie vinden daar steun in de vorm van kennis en financiering. Daarnaast brengen de jaarlijkse TFF Summit en TFF Academy experts van verschillende disciplines samen. Experts uit de wetenschap, kunst, entrepreneurship, beleid en design werken daar samen aan de ‘next steps’ van de voorhoede van de voedselinnovatie.

Grrr is gevraagd om de digitale aanwezigheid van TFF naar een niveau te brengen dat voldoet aan hun ambities.

Grrr is een logische keuze voor ons; hun human-centered aanpak reflecteert de waarden die we koesteren in de Thought For Food community. Daarnaast voldoet hun innovatieve werkwijze en de langdurige ervaring die ze hebben met NGO branding precies aan onze behoeften.

Christine Gould, Founder & CEO of TFF

Over Tought For Food

De internationale TFF Community is flink gegroeid en bereikt nu 12.000 jongeren uit meer dan 140 landen, die zorgen voor duizenden nieuwe gedurfde ideeën per jaar. Sinds de oprichting heeft TFF 40 nieuwe social impact startups gelanceerd die zich focussen op voeding en landbouw. Voorbeelden van startups die mede door TFF konden ontstaan zijn: FoPo Food PowderBitebackSparkyAgrilutionUnibiome en AgroSmart.

TFF Academy & Global Summit

Na summits in Lissabon, Berlijn, Zurich en Amsterdam, zal de volgende top plaatsvinden in Rio de Janeiro van 23 – 17 juli. Het belooft een educatieve en inspiratievolle week te worden mét actie.