Inspirerende kennissessie met Dutch Digital Agencies

Grrr & Dutch Digital Agencies

Terwijl het kwik opliep tot 30 graden afgelopen dinsdag, verzamelde de top van de Nederlandse digitale bureaus zich bij Grrr. Dutch Digital Agencies (DDA) organiseerde een kennissessie, Grrr verzorgde de ruimte en de koffie. Het thema van de middag: hoe haal je het optimale uit de manuren per project? Coach en trainer Ernst van Dijk wist zijn publiek vanaf moment één te boeien. Rolf Coppens deelde zijn persoonlijke ervaringen vanuit Grrr-perspectief. Het was dan ook een inspirerende – en transpirerende – middag waarin veel kennis is uitgewisseld.

DDA is de branchevereniging en kennisorganisatie van de beste digitale bureaus. Ze organiseren meetups en kennissessies door heel Nederland. Op die manier verbinden ze digitale bureaus om kennisdeling te stimuleren. Professionalisatie van de relatief jonge en snel groeiende industrie is één van hun pijlers. Bij Grrr zijn wij hier ook continue mee bezig en daarom ervaren we het netwerk dat DDA biedt als een welkome aanvulling.