Mariniers, DEPT, GRRR: onze nieuwe director of operations Michiel Reith

Meet the manager: “Zinnig werk en Zinnige Relaties Cultiveren is mijn drijfveer”

Juist in deze tijd is er veel te doen op het gebied van zinnige zaken: NGO’s, purpose gedreven ondernemingen en de (semi-)overheid. Dat betekent extra veel vraag naar onze diensten als Creatief Digitaal Bureau voor Zinnige Zaken en vraagt dus ook om groei. Om deze groei in goede banen te leiden versterken we ons team. En daar zijn we erg blij mee. Dus tromgeroffel, klarinetten en trompetten….. Michiel Reith is onze nieuwe Director of Operations 🎉.

En daar zijn we heel blij mee omdat..

We groeien omdat wij ons focussen op het leveren van digitaal creatief en technisch werk voor zinnige zaken. Daar blijkt veel vraag naar. We willen graag meer impact maken en meegroeien om aan die stijgende vraag te voldoen. Met het in huis halen van Michiel, halen we precies de juiste persoon in huis om GRRR in deze groeifase verder te helpen. Zijn kijk op zinnige zaken en zijn professionele vaardigheden maken het een match made in heaven.

<p>Als Head of Partnership bij oy. en Fanbase en als Sales Director bij onder meer Dept, Tommy Hilfiger en Gaastra neemt Michiel hier zowel op commercieel als organisatorisch gebied de juiste bagage mee om onze groei in goede banen te leiden</p>
Rolf Coppens, Creatief Directeur bij GRRR

En wie is die Michiel dan?

Michiel Reith: “Als kind ben ik ooit te vondeling gelegd, op de stoep van het St Joseph Home in Bombay. Ik ben ervan overtuigd dat mijn moeder dat heeft gedaan in de hoop mij een beter leven te geven. Het is dan ook mijn droom om vóór 2040, een miljoen weeskinderen in India een kans op een beter bestaan te geven door health, well-being en kwalitatief onderwijs schaalbaar te faciliteren”. Dat vinden wij een mooie purpose.

Maar purpose heeft natuurlijk alleen zin als je ook echt impact kan maken. Ook daar hebben wij bij Michiel het volste vertrouwen in. Michiel bezit de ideale expertises om GRRR in deze fase op te schalen. “Als Head of Partnership bij oy. En Fanbase en als Sales Director bij onder meer Dept, Tommy Hilfiger en Gaastra neemt Michiel hier zowel op commercieel als organisatorisch gebied de juiste bagage mee om onze groei in goede banen te leiden” aldus Creatief Directeur Rolf Coppens. Ohja, hij begon zijn carrière bij het Korps Mariniers, dus met discipline zit het ook wel goed. Wie weet kan hij ons GRRR team van digitale creatieve radicalinski’s ook echt in het gareel krijgen.

Kortom, GRRR groet Michiel en we kijken uit naar onze samenwerking met hem.