Bouwen aan een nieuwe toekomst voor voedsel- en landbouwinnovatie

Deze week lanceerden Thought for Food (TFF) en Grrr www.thoughtforfood.org. Een gloednieuwe website die zal zorgen voor een groter bereik en meer verbinding met de gebruikers. In de afgelopen jaren is TFF uitgegroeid tot een van de grootste spelers op het gebied van next-generation innovatie in de voedsel- en landbouwindustrie. De missie van TFF is helder: het supporten van de volgende generatie innovators om zo in staat te zijn 9 miljard monden te voeden in 2050. Grrr helpt TFF om hun strategische communicatie en digitale design naar een hoger niveau te tillen.

Rebranding & UX strategie

De community van TFF groeit dagelijks. Met de allereerste editie van de TFF academie en de jaarlijkse TFF summit in juli, was het tijd om hun visuele identiteit te perfectioneren en tegelijkertijd hun impact te vergroten. De non-profit organisatie, in eerste instantie opgericht binnen Syngenta, werd met de jaren steeds onafhankelijker en ontwikkelde een eigen identiteit. Grrr ontwierp een identiteit die bij deze volwassenheid past en TFF’s missie en unieke drive uitstraalt: durf, brutaliteit, moed en tegelijkertijd een nuchtere en op samenwerking gerichte organisatie.

UX
TFF is wereldwijd leidend wat betreft next-generation innovatie. Tijdens de TFF academie en de jaarlijkse summit komen ondernemers, investeerders, media en vele anderen samen om een antwoord te vinden op de vraag: ‘hoe voeden we 9 miljard monden in 2050?’. Om te zorgen dat de impact van TFF blijvend vergroot wordt, nam Grrr ook de UX van de website onderhanden.

Early bird tickets in de verkoop voor TFF academie & summit

Deze week startte de verkoop voor de early bird tickets voor de TFF academie en de summit in Rio aanstaande juli. Wil jij ook betrokken zijn bij TFF? Solliciteer dan voor de TFF academie of koop je early bird ticket voor de summit vandaag nog. De komende maanden zal Grrr aan de slag gaan met de doorontwikkeling van de identiteit van TFF: door het toepassen van de juiste branding en storytelling zorgen we voor een grotere digitale bekendheid en een versterking van hun bestaande merk.

Heb jij hét idee dat ervoor zorgt dat de alsmaar groeiende wereldpopulatie genoeg te eten heeft? Ben jij die millennial ondernemer die de voedsel- en landbouwindustrie gaat veranderen? Dan ontmoeten we je graag bij TFF!