Hoe zorg je dat de wereldtop in digital en agritech op je event komt?

De VN, Google, Danone en de 10 meest belovende agritech startups

Een event over landbouw relevant maken voor sponsoren van wereldklasse zoals de VN, Google en Danone. Zorgen dat de allerbeste agritech startups mee doen met je wereldwijde challenge en een kick-ass event neerzetten in coronatijd.

Hoe doe je dat?

Nou zo dus. Als vaste digital en design partner van Thought For Food (TFF) is GRRR betrokken bij de organisatie van Thought For Food: The 2020 challenge finale. Met inzet van scherpe communicatiemiddelen en door van het event zelf een filmische en interactieve experience te maken zorgt TFF dat ook in deze tijd een event memorabel kan zijn. 

En mét effect. Met sprekers van Google, Danone en de VN en sponsoren als NASA, NFL, en de Rockefeller Foundation gaat het TFF zeker lukken om iets speciaals neer te zetten.

Wat kun je verwachten?

Een live-uitzending met de pitches van de 10 meest belovende startups uit de agrarische sector wereldwijd. Ieder van hen is de uitdaging aangegaan om de meest gedurfde ideeën om te zetten in een impactvolle onderneming. Hoe goed kun je bezig zijn.

De ondernemers richten zich op belangrijke uitdagingen binnen de agrarische sector. Van voedselverspilling, tot hongersnood en van klimaatverandering tot plastic waste. Dit doen zij door gebruik te maken van technologieën zoals biotech, kunstmatige intelligentie, robotica en blockchain. Maar ook door het principe van een circulaire economie toe te passen in de bedrijfsmodellen.

Ken je toevallig agritech bedrijven? Dan hebben we de tip van de week voor ze. Aanmelden voor de show kan namelijk nog via de website van TFF.